Primăria Vulcănești a discutat despre Planul de acțiune pentru îmbunătățirea transparenței

9-14-2021

Primăria din Vulcănești a discutat, pe 10 septembrie 2021, despre Planul de acțiune al Primăriei pentru creșterea transparenței în orașul Vulcănești, în cadrul programului „Bugetul Meu”.

La discuție au participat primarul orașului, Viktor Petrioglu, economistul șef al primăriei Nadezhda Cioban, contabilul primăriei, Larisa Topal, specialistul în proiecte, Olga Kasadzhik, specialistul în muncă pentru tineret, Ksenia Parush și secretarul coaliției, Sergei Ionel. 

Primarul orașului a dat instrucțiuni specifice angajaților primăriei, astfel ca cât mai curând posibil pe site-ul primăriei să fie publicate deciziile luate în acest domeniu (toate documentele bugetare, rapoartele intermediare, planurile de achiziții publice).

Au fost, de asemenea, discutate problemele alocării a 70 de mii de lei (aprobate de consiliul municipal), cetățenilor activi ai orașului, care au depus cereri de proiect (10 mii la fiecare grup), astfel încât cetățenii să își poată finaliza cu succes proiectele.Proiectul „Informează, abilitează și acționează! Societatea civilă pentru o mai bună guvernanță bugetară în Moldova” este cofinanțat de Uniunea Europeană și Fundația Konrad Adenauer. Proiectul este implementat de Centrul Analitic Independent „Expert-Grup”, în calitate de partener principal, în consorțiu cu Konrad Adenauer Stiftung e.V. (KAS, Germania), Centrul pentru Studii Est-Europene (CSEE, Lituania) și Institutul pentru Politici și Reforme Europene (IPRE).